Back to School Set

Assalamualaikum semua ๐Ÿ‘‹

Salah satu promosi bulan Disember Shaklee ialah Back to School Set. Set ini mengandungi:

๐Ÿ”ธ️Chewable-C Plus
๐Ÿ”ธ️Meal Shakes
๐Ÿ”ธ️Vita-Lea for Children

Harga runcit 1 set ialah RM282.50

Klik ๐Ÿ‘‰ Promosi Bulan Disember

Chewable-C Plus ialah vitamin C dalam bentuk kunyah. Sesuai untuk kanak-kanak sekolah kerana 1 tablet mengandungi 100 mg vitamin C.

Chewable-C Plus mempunyai rasa sitrus yang sedap dan ditambah dengan serbuk rosehips, bioflavonoid sitrus dan hesperidin untuk meningkatkan fungsi vitamin C.




Meal Shakes adalah minuman berkhasiat yang sedap dan berkrim. Ianya juga sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. 

Protein membantu membina dan memperbaiki tisu tubuh badan. Ia adalah penting untuk pertumbuhan dan perkembangan dan membekalkan asid amino yang dianggap sebagai blok bangunan protein. Asid amino adalah penting kerana merekalah yang membentuk protein.

Meal Shakes kaya dengan kalsium dan zink. Kalsium membantu membina tulang dan gigi yang kuat manakala zink memainkan peranan yang penting dalam pertumbuhan yang sihat.

Meal Shakes membekalkan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat.




Vita-Lea for Children dihasilkan dengan rangkaian 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.
Setiap hidangan menyediakan 100% Nilai Harian kesemua lapan vitamin B serta vitamin C, D dan E yang memainkan peranan penting untuk menyokong tubuh yang sihat.
Tanpa tambahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan ia dimaniskan secara semula jadi menggunakan xylitol yang tidak menggalakkan kerosakan gigi.
Bebas gluten dan berperisa anggur yang lazat pasti digemari oleh anak-anak.


Nak dapatkan Back to School Set ni? Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.

Comments

Popular Posts