Res V Terbaharu Dari Shaklee

Assalamualaikum semua 👋

Sekarang kita dah masuk bulan Mac. Sekejap je kan. Tak lama lagi kita dah nak menyambut Ramadan. Seronok berganda tak sabar nak puasa.

Mulai 1 Mac 2020 Shaklee mula menjual satu lagi suplemen kesihatan terbaharu iaitu Res V. Ia memberi manfaat kesihatan sama seperti Vivix tetapi ditambah dengan beberapa bahan lain yang terbukti membantu mengekalkan kesihatan tubuh badan dalam jangkamasa panjang.

Vivix ialah suplemen kesihatan dalam bentuk cecair dan mesti disimpan dalam peti sejuk. Res V dalam bentuk softgel dan tak perlu disimpan dalam peti sejuk. 1 botol Vivix bersaiz 150 ml manakala 1 botol Res V mengandungi 60 biji softgel.

Boleh baca tentang Vivix dan kebaikan polifenol pada post Kak Laili sebelum-sebelum ni:

Vivix 1
Vivix 2
Vivix 3








Gabungan 7 bahan semulajadi yang dipilih dengan teliti menawarkan spektrum polifenol yang luas menjadikan Res V Shaklee lebih 30% "berkuasa" daripada Vivix.







Boleh baca tentang telomere dan penuaan pada post Kak Laili di SINI

Perbezaan Vivix dan Res V:

Kedua-dua Vivix dan Res V saling berkait rapat dengan fungsi yang sedikit berbeza. Vivix disarankan untuk diambil 1 sudu teh setiap pagi sebelum sarapan manakala Res V pula disarankan untuk diambil 2 biji sebelum tidur. Apabila diambil kedua-duanya akan membantu tubuh badan berasa lebih bertenaga.


Harga runcit 1 botol Res V (60 biji softgel): RM510




Berminat nak cuba Res V? Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.


Comments

Popular Posts