Supplemen Kesihatan Shaklee ~ Set Tambah Berat Badan


Hari ni akak nak share tentang set supplemen Shaklee untuk tambah berat badan. 

Ada orang terlalu kurus walaupun dah berusaha keras untuk tambah berat badan.

Biasanya orang yang terlalu kurus ni disebabkan kurang nutrisi penting dalam badan mereka. Jadi mereka sering sakit-sakit.

Set tambah berat badan Shaklee boleh membantu. Set ini mengandungi B-Complex, Meal Shakes dan Vita-Lea Iron Formula.

1) B-Complex


B-Complex Shaklee mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh. Vitamin B1 (Thiamine) boleh membantu menaikkan selera makan. Di samping itu Vitamin B membantu mengawal kadar metabolisme, menstabilkan hormon, memberi tenaga, menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting dalam badan.


2) Meal Shakes

Meal Shakes mengandungi 19 vitamin dan mineral penting seperti kalsium, protein dan serat. Meal Shakes adalah makanan tambahan yang rendah lemak dan rendah glisemik. Ia juga membantu menambah selera makan.


3) Vita-Lea Iron Formula

Vita-Lea Iron Formula adalah supplemen seimbang dan paling komprehensif dalam sains Shaklee! Ia diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting untuk orang dewasa. Iron sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kelancaran perjalanan darah membantu menyebarkan nutrien ke seluruh badan dengan lebih berkesan. Oleh itu badan menjadi lebih sihat dan selera makan pun bertambah.


Untuk mendapatkan set tambah berat badan ni korang boleh whatsapp Kak Laili di 010-2904863.

Semoga bertambah selera dan membesar dengan sihat 😋


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular Posts