Meal Shakes - French Vanilla

Assalamualaikum.

Hari ni kita tengok apa dia Meal Shakes Shaklee.


Best nya hidup sebagai kanak-kanak. Tak payah fikir macam mana nak buat itu ini. Semuanya mak dan ayah boleh buat kan. 

Kanak-kanak sememangnya lasak dan aktif. Kadang kala tiada masa untuk duduk makan elok-elok menikmati makanan yang seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yang baik dan berkhasiat. Meal Shakes yang rendah lemak dan rendah glisemik adalah jawapan nya.

Meal Shakes membekalkan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat.

Meal Shakes adalah sumber pemakanan serat dan protein yang terbaik. Meal Shakes kaya dengan sumber kalsium dan mengandungi indeks glisemik yang rendah.

Meal Shakes bukan sahaja untuk kanak-kanak tau. Meal Shakes juga boleh diambil oleh ibu hamil, para atlet, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil fast food. 

Manfaat utama Meal Shakes:

  1. sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan. 
  2. membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
  3. membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
  4. mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit dan melambatkan proses penuaan.
  5. mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
  6. Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus

Meal Shakes adalah minuman lazat dengan fruktos semulajadi diambil sebagai penggantian segera terhadap kekurangan vitamin dan mineral dalam tubuh.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.




Untuk mendapatkan Meal Shakes - French Vanilla ni korang boleh whatsapp Kak Laili di 010-2904863.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular Posts