Vita-Lea Iron Formula


Vita-Lea Shaklee adalah multi vitamin dan multi mineral yang pertama dibangunkan oleh Dr. Forrest C Shaklee. Pada asalnya ia dikenali dengan nama Vitalized Minerals. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya daripada cecair pada tahun 1915 kepada tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea sekarang.

Tablet Vita-Lea disalut dengan serbuk nutrisi, Spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi kompleks yang disebut sebagai "explo-tab". 

Vita-Lea merupakan tablet multi vitamin yang paling pantas terlarut dalam air dan tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalam Vita-Lea mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Then


Vita-Lea Iron Formula adalah supplemen seimbang dan paling komprehensif dalam sains Shaklee! Ia diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting untuk orang dewasa. Iron sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kelancaran perjalanan darah membantu menyebarkan nutrien ke seluruh badan dengan lebih berkesan. 

Now





Manfaat utama Vita-Lea Iron Formula ialah:
  1. memberi tenaga, mencergaskan tubuh badan dan memberi kekuatan mental dalam membantu sistem memori dan fokus yang penting dalam proses belajar dan juga aktiviti harian.
  2. membantu melengkapkan nutrisi penting yang terkurang akibat daripada amalan diet yang tidak seimbang seperti vegetarian dan penghidap anemia.
  3. meningkat keupayaan sistem produktif yang penting kepada kanak-kanak dan remaja.
  4. membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan melambatkan proses penuaan.
  5. membantu kesihatan rambut, kulit, kuku, otot dan hormon.
  6. menjaga kesihatan tiroid
  7. melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
Ujian klinikal telah membuktikan bahawa pengambilan Vita-Lea Iron Formula selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Vita-Lea Iron Formula telah dipilih oleh Centre for Science di USA sebagai the best multi-vitamin di dalam Public Interest pada tahun 2000.


Untuk mendapatkan Vita-Lea Iron Formula ni korang boleh whatsapp Kak Laili di 010-2904863.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular Posts