Rangkaian Produk Penjagaan Kulit YOUTH Shaklee

Assalamualaikum uolls

Hari ni Kak Laili nak kongsikan produk-produk YOUTH yang terkandung dalam set yang dijual pada Mac ni.

1) Luminous Gel Oil Cleanser.



3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya. 

Bahan-bahan Utama:

Vital Repair+® Complex, Ekstrak Anggur Muscadine, Ekstrak Alga Hijau yang menghaluskan kulit.


2) Perfecting Skin Toner.




Bebaskan kulit daripada sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran untuk kulit yang lebih cerah dan berseri. Perfecting Skin Toner membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

Bahan-bahan Utama:
Vital Repair+® Complex, Ekstrak Anggur Muscadine Grape, Ekstrak Alga Hijau yang meremajakan kulit.


3) YOUTH Activating Serum


Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah  penting pembaharuan sel. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit kelihatan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

Bahan-bahan Utama:
YOUTH Complex dengan Apple Cell, Lotus Japonicus, Vitamin A berkapsul.


4) Age Defense Moisturizer - SPF 50


Perlindungan untuk kulit adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan bahan botani bernutrien melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.

Bahan-bahan Utama:
SPF 50, Vital Repair+® Complex, Ekstrak Anggur Muscadine


5) Advanced Renewal Night Cream - Light



Ekstrak Alga Marin, Anggur Muscadine dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa sedang tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin dan cerah.

Bahan-bahan Utama:
Vital Repair+® Complex, Schisandra Chinensis, Lotus Japonicus.


Ada satu lagi produk YOUTH yang uolls boleh dapat secara FREE GIFT bila uolls beli Intensive Treatment and Repair Set. Klik kat 👉 Promosi Bulan Mac 2018 YOUTH


Radiance C + E




Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.


Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.


Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit, sapu selepas menggunakan serum.


Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Bahan-bahan Utama:
20% Vitamin C Tulen, Vitamin E, Raspberi
Untuk penggunaan selama 60 hari.
Teruja tak uolls?? Teringin nak dapatkan YOUTH Skincare ni tak? WhatsApp Kak Laili di 010-2904863 ok!


Comments

Popular Posts