Set Selepas Bersalin - Promosi Ogos 2018

Assalamualaikum semua 👋

Khas untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin jika ibu-ibu beli Set Selepas Bersalin, ibu-ibu boleh dapat beg "Why I Love Shaklee" secara PERCUMA.



Apa yang terkandung dalam Set Selepas Bersalin ni?
1. Vita-Lea Iron Formula
Vita-Lea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral yang mengandungi zat besi yang penting untuk membentuk semula sel darah merah. Kita sedia maklum ibu-ibu kehilangan darah sewaktu proses kelahiran kan.
2. B-Complex with Folic Acid
B-Complex mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting untuk kesihatan tubuh badan. B-Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga supaya ibu dalam pantang kekal sihat dan berselera makan. B-Complex membantu ibu berpantang bebas stress dan depresi dengan mengelakkan meroyan ketika di dalam tempoh berpantang tersebut.
3. Sustained Release Vita-C Plus
Sustained Release Vita-C Plus membantu meningkat sistem imun ibu agar kekal bertenaga dan tak mudah diserang deman selesema. Sustained Release Vita-C Plus juga membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman ibu dan luka pembedahan caesarean.
4. ESP Soy Protein Isolate Powder
Protein soya dari sumber yang tidak diubah genetiknya (Non-GMO) membantu dalam memperbaharui dan membaiki sel-sel tubuh badan. Protein memberi tenaga yang berpanjangan kepada ibu dalam pantang dan ESP Soy Protein Isolate Powder juga membantu memekatkan dan meningkatkan kuantiti susu ibu.
5. Ostematrix
Ostematrix mengandungi kalsium dan mineral lain untuk tulang dan gigi yang sihat. Ostematrix membantu mengelakkan sakit pinggang dan sembelit ketika ibu-ibu berpantang. Ibu-ibu akan lebih bertenaga walaupun berjaga malam untuk menyusukan bayi sekaligus membekalkan kalsium kepada bayi.
6. Alfalfa Complex
Alfalfa Complex dikenali sebagai kacip fatimah moden untuk membantu mengecutkan peranakan. Alfalfa Complex juga membantu menghilangkan keputihan. Untuk menggalakkan pengeluaran susu, ibu-ibu boleh amalkan Alfalfa Complex ni.
7. Omega Guard
Selepas bayi dilahirkan Omega 3 menyokong perkembangan otak dan fungsi imun juga kesihatan ibu dan emosi yang stabil selepas bersalin. DHA adalah komponen utama retina jadi ianya penting untuk perkembangan penglihatan yang sihat bagi bayi. DHA adalah penting untuk perkembangan optimum otak sebelum kelahiran dan semasa peringkat awal pembesaran kanak-kanak. Asid lemak Omega 3 boleh mengurangkan risiko alahan pada bayi.
Klik 👇 untuk baca lagi.
Ibu-ibu berminat nak grab Promosi Ogos ni tak? WhatsApp Kak Laili di 010-2904863 hari ni.

Comments

Popular Posts