Nutriferon Membantu Menjaga Sistem Pertahanan Badan Secara Semulajadi

Assalamualaikum semua 👋

Hari ni dah 5 hari kita berpuasa. Tentu ramai yang dah rasa biasa je. Takde lah lapar dan dahaga sangat kan hehehe.

Bagaimana pula dengan sistem pertahanan badan kita? Ada yang kerap dijangkiti demam, sakit tekak, batuk dan selesema sepanjang 5 hari berpuasa ni?

Di Shaklee ada satu suplemen yang sangat membantu menjaga sistem pertahanan badan supaya sentiasa berada dalam keadaan tip top! Ianya ialah NutriFeron® Granules. NutriFeron® Granules  diformulasi untuk menjaga sistem pertahanan badan agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi. Ia dengan pantas mengaktifkan perisai semulajadi tubuh badan, memberikan pertahanan yang lebih kuat dan kesihatan yang lebih baik.

NutriFeron® Granules mengandungi campuran proprietari 4 ekstrak tumbuhan yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle yang secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan umum dan menguatkan tubuh badan.
Tahu tak? 
NutriFeron® Granules adalah formulasi istimewa yang hanya boleh didapati di Shaklee!





NutriFeron® Granules adalah hasil daripada penyelidikan & penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun lamanya. Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal di dunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya telah menyaring, menguji dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza. Akhirnya, gabungan empat bahan botani berasal dari biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle telah dipilih sebagai campuran NutriFeron® Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.



Fakta Nutrisi:
1 Sachet (1.2g granule)
RamuanJumlah Dalam Setiap Sachet
Semen Cucurbita moschata (Biji Labu)60.48 mg
Semen Plantago asiatica (Biji Plantago)40.32 mg
Flos Carthamus tinctorius (Bunga Safflower)26.88 mg
Flos Lonicera japonica (Bunga Japanese Honeysuckle )6.72 mg
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk tradisional.

Saranan Penggunaan:
Untuk orang dewasa sahaja. Ambil satu sachet sekali sehari selepas makan. Larutkan granule sepenuhnya dalam segelas air panas atau sejuk. Oleh kerana granule menyerap kelembapan dengan mudah, sila gunakannya sebaik sahaja dibuka.

Jom baca lagi di post sebelum ni kat SINI

Nak cuba NutriFeron® Granules tak? Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.



Comments

  1. Selamat berpuasa kak laili.. Maaf zahir batin.. 😉

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts