Kebaikan Polifenol

Assalamualaikum semua 👋

Salah satu starter pack dalam promosi Jom Shaklee ialah Vivix.


Vivix kaya dengan resveratrol. Resveratrol adalah sebahagian daripada bahan semulajadi yang dikenali sebagai polifenol. Polifenol adalah sejenis antioksidan yang kuat. Ia banyak ditemui di dalam tumbuh-tumbuhan termasuk kulit anggur merah dan tumbuhan Asia bernama polygonum cuspidatum. Ianya penting untuk mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan serta melindungi sel-sel dalam badan kita dari kerosakan oleh radikal bebas terutamanya apabila digabungkan bersama polifenol lain.

Vivix mengandungi campuran polifenol yang hebat. Campuran polifenol ini dapat membantu hidup kita lebih sihat, lebih lama kerana Vivix membantu melambatkan penuaan sel tubuh badan.

Jom kita tengok antara 8 kebaikan polifenol untuk kesihatan tubuh badan.












Saintis di Shaklee turut mengkaji apakah sumber resveratrol terbaik.

Hasil kajian mendapati bahawa Anggur Muscadine iaitu anggur luar biasa dengan satu kromosom tambahan ialah sumber resveratrol terbaik. Kromosom tambahan ini bermaksud fungsi antioksidan yang bertambah lagi. Tidak seperti anggur lain, Anggur Muscadine mengandungi asid elagik dan elagitanin yang berkepekatan luar biasa dan apabila digabungkan dengan polifenol lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.






Dapatkan lebih info tentang kandungan Vivix di SINI atau search tentang Vivix di blog Kak Laili ni orait 😉

Vivix bukan ubat. Ia tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kalau sakit mesti jumpa doktor untuk dapatkan rawatan yang sepatutnya. Vivix ni hanya sebagai ikhtiar untuk tubuh badan lebih sihat dan memperlahankan proses penuaan (bukan tak tua langsung!) supaya boleh hidup gembira di dunia ni dan tak lupa nak kumpul banyak pahala melalui ibadah. Kalau tak sihat nak beribadah pun tak larat betul tak? 

Nak dapatkan Vivix? WhatsApp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.

Comments

Post a Comment

Popular Posts