Revitalise Set

Assalamualaikum korang

Hari ni Kak Laili nak bagitahu untuk bulan Mei ni Shaklee ada keluarkan satu set baharu iaitu Revitalise Set.

Revitalise Set mengandungi Vivix, CoQ-Trol Plus dan Cinch Energy Tea Mix.

Revitalise Set

1) Vivix

Vivix ialah minuman campuran botani yang kaya dengan polifenol dan resveratrol.
Resveratrol ialah sejenis kompaun polifenol. Polifenol adalah sejenis antioksidan yang kuat. Polifenol adalah kelompok zat kimia yang ditemui pada tumbuh-tumbuhan. Polifenol merupakan sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti oksidan dan sel anti penuaan. Polifenol berperanan dalam memberi warna pada suatu tumbuhan seperti warna daun dan buah-buahan.
Polifenol memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan, melindungi sel-sel dalam tubuh daripada kerosakan oleh radikal bebas termasuk mengekalkan tahap glukosa  darah yang sihat, meningkatkan kesihatan dan seri kulit dan menggalakkan fungsi jantung yang sihat.

Boleh klik 👉 SINI untuk baca lagi.


2) CoQ-Trol Plus

CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama resveratrol dan tokoferol. Tokoferol merupakan antioksidan yang larut dalam lemak.
Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga untuk digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

Klik SINI untuk info lagi.


3) Cinch Energy Tea Mix

Cinch Energy Tea Mix merupakan campuran eksklusif teh hijau, teh putih dan teh merah serta taurina untuk meningkatkan tenaga seharian supaya tubuh sentiasa segar dan cergas. Cinch Tea Mix boleh diminum pada bila-bila masa sama ada sebagai minuman panas atau sejuk.

T
aurina telah dikaji secara meluas untuk meningkatkan kepekaan dan tenaga. Cinch Energy Tea Mix didatangkan secara pek mudah (sachet) untuk dibancuh. Ianya bebas gluten, tanpa tambahan bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan.


Klik SINI untuk baca lagi.


Harga runcit Revitalise Set ialah RM755. Pembelian Revitalise Set pada sepanjang bulan Mei akan dapat FREE Eco Pack-N-Go Bag selagi stok masih ada.




Nak dapatkan Revitalise Set ni? WhatsApp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.


Comments

Popular Posts