Bersalin Secara C Section? Boleh Cuba Suplemen Ni

Assalamualaikum semua 👋

Alhamdulillah tahniah kepada ibu-ibu yang baru sahaja bersalin. Walaupun secara C Section boleh sahaja consume suplemen Shaklee tau. Suplemen Shaklee selamat dan berkesan ketika dalam pantang 👍


Harga runcit RM306.25 sahaja


1. Vita-Lea Iron Formula

Vita-Lea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral yang mengandungi zat besi yang penting untuk membentuk semula sel darah merah. Kita sedia maklum ibu-ibu kehilangan darah sewaktu proses kelahiran kan.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 2 bulan.


2. Sustained Release Vita-C Plus

Sustained Release Vita-C Plus membantu meningkatkan sistem imun ibu agar kekal bertenaga dan tak mudah diserang deman selesema. Sustained Release Vita-C Plus juga membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman ibu dan luka pembedahan caesarean.

Mengandungi 180 biji untuk kegunaan 3-6 bulan.


3. B-Complex

B-Complex mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting untuk kesihatan tubuh badan. B-Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga supaya ibu dalam pantang kekal sihat dan berselera makan. B-Complex membantu ibu berpantang bebas stress dan depresi dengan mengelakkan meroyan ketika di dalam tempoh berpantang tersebut.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 4 bulan.


4. Zinc Plus

Zink membantu menukarkan karbohidrat, lemak dan lipid kepada tenaga. Ia memastikan tubuh membakar makanan yang kita makan dengan sempurna untuk mengelakkan gangguan dalam penghasilan tenaga yang boleh menyebabkan keletihan.

Zink sangat penting untuk membaik pulih dan mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman dan luka jahitan ibu bersalin. Zink membantu dalam proses pengecutan rahim untuk kembali normal dan mengatasi masalah rambut gugur selepas bersalin. 

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 4 bulan.

Jika ibu-ibu ada extra budget Kak Laili cadangkan add on suplemen ni ye:

5. ESP Soy Protein Isolate Powder 

Protein soya dari sumber tumbuhan yang tidak diubah genetiknya (Non-GMO) membantu dalam memperbaharui dan membaiki sel-sel tubuh badan. Protein memberi tenaga yang berpanjangan kepada ibu dalam pantang dan ESP Soy Protein Isolate Powder juga membantu memekatkan dan meningkatkan kuantiti susu ibu.

1 canister 850 gram untuk kegunaan 1-2 bulan.


6. Ostematrix

Ostematrix mengandungi kalsium dan mineral lain untuk tulang dan gigi yang sihat. Ostematrix membantu mengelakkan sakit pinggang dan sembelit ketika ibu-ibu berpantang. Ibu-ibu akan lebih bertenaga walaupun berjaga malam untuk menyusukan bayi sekaligus membekalkan kalsium kepada bayi.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 1 bulan.


7. Alfalfa Complex 

Alfalfa Complex dikenali sebagai kacip fatimah moden untuk membantu mengecutkan peranakan. Alfalfa Complex juga membantu menghilangkan keputihan. Untuk menggalakkan pengeluaran susu, ibu-ibu boleh amalkan Alfalfa Complex ni.

Botol kecil mengandungi 330 biji untuk kegunaan 1-2 bulan (botol besar mengandungi 700 biji)


Klik Set Berpantang untuk baca lagi. 

Ibu-ibu nak dapatkan suplemen berpantang Shaklee? Boleh lah whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ni.

Comments

Popular Posts