Kekal Jelita dan Kelihatan Muda Lebih Lama Dengan Serbuk Kolagen dan Vitamin C

Assalamualaikum semua 👋

Penghasilan kolagen secara semulajadi semakin menurun seiring dengan peningkatan usia. Ini menyebabkan kulit kehilangan keanjalan, ketegangan, terhasilnya kedutan dan garis-garis halus. Manakala pendedahan kepada pencemaran alam sekitar dan tekanan turut mengurangkan tahap Vitamin C dalam tubuh. Pengambilan secara tetap kolagen dan Vitamin C telah menunjukkan peningkatan yang ketara terhadap penampilan kulit dan pengurangan kedutan dengan jelas. Kedua-dua kolagen dan Vitamin C bekerjasama untuk memperbaiki kesihatan kulit kita.

1) Collagen PLUS Powder Shaklee
  • Mengandungi 4,000 mg proprietari Kolagen Sisik Ikan Laut (Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti dan diekstrak dari sisik Ikan Merah. 
  • Memberikan lebih daripada hanya kolagen sahaja kerana ia ditambah dengan Vitamin C dan Vitamin B untuk menyokong kesihatan kulit agar lebih tegang, tampil lebih muda dan kekal jelita lebih lama.
  • Berat molekul yang lebih rendah untuk penyerapan yang terbaik.
  • Dipek secara individu untuk pengambilan segera pada bila-bila masa dan di mana sahaja. 
Klik SINI untuk baca lagi.

2) Sustained Release Vita-C Plus
  • Suplemen Vitamin C semula jadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
  • Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg Vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan dan mengurangkan pembaziran Vitamin C. Ianya bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama 5 jam.
  • Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan Vitamin C untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.
Klik SINI untuk baca lagi


Kalau gabungkan pengambilan serbuk kolagen dan Vitamin C Shaklee ni mulai sekarang bolehlah tampil jelita di Hari Raya nanti. Tak gitu? 😉

WhatsApp Kak Laili di 010-2904863 untuk beli-cuba hari ini.


Comments

Popular Posts