Suplemen Bantu Bertenaga Sepanjang Ramadhan

Assalamualaikum semua

Tak lama lagi kita dah nak puasa. Awal-awal puasa tentu ada di kalangan kita yang rasa sangat lapar, dahaga, letih dan lesu. Tak ada tenaga langsung nak buat kerja. Lebih-lebih lagi yang berulang-alik ke pejabat dan juga para ibu yang berkejaran nak menyediakan juadah berbuka puasa dan persediaan bersahur.

Nak tau tak suplemen yang boleh bantu kita bertenaga sepanjang Ramadhan? Suplemen yang paling popular ialah ESP Soy Protein Isolate Powder dan Performance Natural Orange Drink. Satu lagi yang digemari ramai ialah Meal Shakes.


1) ESP Soy Protein Isolate Powder

Agak sukar juga untuk kekalkan tenaga atau stamina sepanjang hari di bulan Ramadhan. Apa kata uolls cuba minuman protein ni. ESP Soy Protein Isolate Powder ni boleh membantu meningkatkan tenaga seterusnya stamina. Protein berasaskan tumbuhan (soya) berupaya membekalkan tenaga lebih lama.

ESP Soy Protein Isolate Powder dengan indeks glisemik rendah, membantu paras gula darah kekal stabil, mengekalkan tenaga, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatan jangka panjang.


Klik ESP untuk baca lagi.


2) Performance Natural Orange Drink 

Performance Natural Orange Drink membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah dehidrasi. Jadi kuranglah rasa haus yang terlampau sepanjang berpuasa.


Ianya terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah untuk tenaga otot dan paras bendalir untuk kekalkan hidrasi tubuh lebih lama.


Performance Natural Orange Drink
memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan seimbangkan metabolisme air dalam tubuh.






Klik Performance untuk baca.


3) Meal Shakes

Meal Shakes adalah sumber multivitamin terbaik.

Apabila berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

Meal Shakes berperisa French Vanilla yang sangat sedap!


Klik Meal Shakes untuk baca.


Jom dapatkan bekalan suplemen bantu bertenaga sepanjang Ramadhan dengan meWhatsApp Kak Laili di 010-2904863 hari ini juga 😉

Comments

Post a Comment

Popular Posts