Bagaimana Anggur Muscadine Bertukar Kepada Vivix?

Assalamualaikum semua 👋

Salah satu ramuan utama yang terkandung di dalam Vivix ialah anggur muscadine.




Anggur Muscadine Tumbuh di Georgia.

Shaklee telah menugaskan Paulk Vineyards di Georgia iaitu kebun anggur muscadine terbesar di dunia untuk menanam anggur muscadine yang kaya dengan polifenol. Pertama kali ditanam pada tahun 1970, keluarga Paulk telah menanam pokok anggur pertama ke lebih 600 ekar tanah dan menghasilkan muscadine yang sihat dan segar hingga ke hari ini. Hujan atau panas, penjagaan yang teliti telah diberikan kepada anggur muscadine menjadikannya anggur yang dicari-cari dalam industri kesihatan. 

Tradisi Memenuhi Inovasi.

Anggur muscadine Shaklee diperah secara "whole-press" dengan menggunakan proses pengekstrakan yang dipatenkan untuk mengekalkan rasa dan nutrien yang bermanfaat dengan zat polifenol yang maksimum. Tradisi pertanian yang digabungkan dengan teknologi moden Shaklee memberikan hasil terbaik dari alam semula jadi dan juga sains dalam bentuk minuman botani yang selamat, terbukti dan berkesan.

Komited Untuk Kualiti.

Untuk memperolehi polifenol dan kebaikan nutrien yang maksimum, Shaklee mempunyai Pusat Inovasi Forrest C. Shaklee yang menempatkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Shaklee yang bekerja siang dan malam untuk mengawasi dan seterusnya menyempurnakan proses penghasilan produk Shaklee yang mengandungi kebaikan nutrisi terbaik.

Dari Ladang Anggur dengan Penjagaan Terbaik dan Sentuhan Paling Lembut.

Dipetik dengan tangan, anggur muscadine yang tinggi nilainya telah melalui penjagaan rapi dengan penuh ketelitian oleh para petani di Paulk Vineyards. Setiap anggur dijaga rapi, dipilih dan diasingkan untuk memberikan kepekatan nutrien yang paling tinggi dan kaya dengan kebaikan.

Klik link 👉 Shaklee Vivix dan SINI untuk lebih info tentang Vivix dan ramuannya.

Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 untuk beli-cuba Vivix


Comments

Popular Posts