Get Clean Water Pitcher ~ Penapis Air Mudah Alih

Assalamualaikum

Selain daripada supplement kesihatan, Shaklee juga ada menyediakan penapis air mudah alih yang boleh dibawa ke mana-mana.

Memperkenalkan Get Clean Water Pitcher !



Blok penapis karbon (filter) perlu diletakkan di dalam housing kit (kelongsong). Kemudian housing kit dipasang pada jag supaya air masuk boleh ditapis.

Get Clean Water Pitcher mengaplikasikan sistem penapisan air baharu berbilang paten bagi menghasilkan air yang lebih bersih dan sihat. 
Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan blok karbon padu untuk membersihkan air dan mengurangkan bahan-bahan cemar berbahaya seperti merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain termasuk sehingga 99% plumbum.
Get Clean Water Pitcher berkesan mengurangkan klorin dan mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat.
Get Clean Water Pitcher merupakan jag air pertama yang menggunakan sistem penapis blok karbon yang boleh diisi semula. Langkah ini membantu mengurangkan timbunan botol plastik bagi pemuliharaan alam sekitar.
Get Clean Water Pitcher juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap blok penapis. Setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar.
Penduduk Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean Water Pitcher mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap.
Get Clean Water Pitcher juga dilengkapi meter penanda pintar yang menunjukkan bilakah masanya untuk mengganti penapis baharu. 

Boleh dapatkan info lanjut di 👉 Healthy Home get clean water pitcher

Nak dapatkan Get Clean Water Pitcher? Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ini !

Comments

Popular Posts