Set Hamil Shaklee Untuk Bakal Ibu

Assalamualaikum bakal-bakal ibu sekalian 

Apa khabar? Bakal-bakal ibu boleh cuba Set Hamil Shaklee ni ye 😘

1) Set Hamil Basic




2) Set Hamil Popular





3) Set Hamil Optimum





1. Vita-Lea Iron Formula

Vita-Lea Iron Formula adalah multivitamin yang mengandungi nutrisi bersamaan 40 jenis lauk pauk. Zat Besi di dalam Vita-Lea Iron Formula membantu mengelakkan HB rendah, anemia dan pitam.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 2 bulan. 

Baca lagi di vita-lea-with-iron-formula


2. B-Complex

B-Complex mengandungi 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan. B-Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga dan mengelakkan stress. Asid Folik yang terkandung di dalam B-Complex meembantu mengelakkan Spina Bifida pada bayi dalam kandungan.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 4 bulan. 

Baca lagi di B-complex


3. Sustained Release Vita-C Plus

Meningkatkan sistem imun ibu hamil. Pakar nutrisi percaya bahawa kekurangan Vitamin C pada bayi baru lahir boleh membantutkan perkembangan otak.

Mengandungi 180 biji untuk kegunaan 6 bulan. 

Baca lagi di sustained-Release-Vita-C-Plus


4. Ostematrix

Mengandungi kalsium serta mineral lain yang sangat penting untuk tulang dan gigi. Apabila hamil, kalsium dalam badan ibu akan dibekalkan kepada bayi. Kekurangan kalsium ketika hamil boleh menyebabkan sakit pinggang, cramp, sakit-sakit badan dan sembelit. Kalsium juga membantu mengelakkan ibu hamil berasa mual.

Mengandungi 120 biji untuk kegunaan 1 bulan.

Baca lagi di ostematrix



5. ESP Soy Protein Isolate Powder

Protein soya yang tidak diubah genetiknya (Non-GMO) untuk membekalkan tenaga berpanjangan buat ibu hamil dan sangat penting untuk perkembangan bayi dalam kandungan. ESP Soy Protein Isolate Powder juga membantu mencantikkan kulit ibu dan bayi.

1 canister 850 gram untuk kegunaan 1-2 bulan.

Baca lagi di esp-soy-protein-isolate-powder


6. Omega Guard

Minyak ikan premium tulen yang telah melalui 3 kali proses penyulingan untuk memastikan kualiti yang tinggi. Mengandungi % EPA dan DHA yang tinggi jika dibandingkan dengan jenama minyak ikan lain di pasaran. Minyak ikan sangat penting untuk perkembangan mata dan otak bayi dan membantu mengelakkan premature delivery. Ibu hamil boleh mula mengambil Omega Guard semasa trimester ke2 dan berhenti sebaik memasuki minggu ke2 hingga ke3 sebelum tarikh jangkaan bersalin untuk mengelakkan darah cair.

Mengandungi 90 kapsul untuk kegunaan 1-3 bulan.

Baca lagi di omegaguard 


Nak dapatkan Set Hamil Shaklee? Whatsapp Kak Laili di 010-2904863 hari ini.





Comments

Popular Posts