NutriFeron Untuk Menyokong Sistem Pertahanan Badan.

Assalamualaikum uolls

Apa itu supplement kesihatan Shaklee, NutriFeron?

NutriFeron adalah sebatian proprietari eksklusif yang diekstrak daripada 4 tumbuhan iaitu daripada biji labu, bunga Safflower, biji plantago dan bunga Japanese Honeysuckle.







Ahli sains dan pakar perubatan telah mengenal pasti interferon sebagai komponen utama yang memastikan fungsi sistem imun yang kuat. 

Interferon adalah sekumpulan protein yang dihasilkan oleh sel-sel badan kita sebagai tindak balas terhadap kehadiran patogen seperti virus, bakteria, parasit dan sel tumor. Sebagai contoh sel yang dijangkiti virus akan mengeluarkan interferon yang menyebabkan sel-sel lain yang berhampiran meningkatkan lagi pertahanan anti virus mereka.

NutriFeron dicipta oleh ahli sains yang menemui interferon dan dia adalah pakar imunologi terkemuka dunia iaitu Dr Yasuhiko Kojima. Beliau menjalankan penyelidikan selama 40 tahun untuk mencari sebatian semula jadi ini. Formula eksklusif berpaten ini dicipta untuk meningkatkan tahap interferon secara semula jadi dan memberikan sokongan pertahanan dari peringkat sel.

sachet NutriFeron 1.2 g

Saiz hidangan: 1 sachet (1.2g)
RamuanSetiap HidanganSetiap 100g
Tenaga5 kcal417 kcal
Protein0.02 g1.7 g
Lemak0 g0 g
Karbohidrat1.13 g94.2 g
Sodium0.6 mg50 mg


Saranan pengambilan:
Ambil 1 sachet sehari dalam air panas atau sejuk.

Silalah baca 👉 Nutriferon Penemuan Hebat Dalam Sains

Untuk mendapatkan NutriFeron ni uolls boleh whatsapp Kak Laili di 010-2904863.

* Produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


Comments

Popular Posts